28 ianuarie 2014

3. Manichiura clasica/ One stroke flower

Buna dragele mele!
Am avut o perioada destul de incarcata si o sa mai dureze putin (daca v-ati gandit la sesiune a-ti nimerit;)) ) de aceea si "lipsa" mea din aceasta lume minunata.
Totusi, in acest timp am facut si ce-mi place mie cel mai mult. Unghiuteeeee :D

Asa ca astazi va arat un model pe unghii naturale care mie imi place maxim ;)) dar la fel de maxim imi pare rau ca nu am folosit blitz-ul cand am facut pozele pentru ca in realitate e cu muuult mai frumos. Pe viitor o sa fiu mai atenta (pentru ca un blitz imi strica tata munca :( )
Voi ce parere aveti?




Daca vrei sa-mi dai un sfat, sa-mi spui parerea ta sau pur si simplu sa ma saluti nu ezita sa-mi lasi un coment, voi fi foarte bucuroasa sa te cunosc.  

Cu drag, Elena S.



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

14 comentarii:

  1. Foarte frumos ai facut floricelele..mie nu-mi ies asa deloc :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unghiicurcubeu cu exercitiu toate ies asa cum ne dorim. Te pup si multumesc pentru apreciere!

      Ștergere
  2. Deosebit de frumos si de elegant modelul. Floricelele sunt superbe.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa manichiura. Culoarea french-ului e superba :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hi
    I would like to know if you have any tutorials on 1 stroke want to learn

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hi. i can try to make a tutorial on this manicure.

      Ștergere
  5. Foarte frumoasa mancihiura si floricelele sunt perfecte :)
    si imediat trece sesiune o sa vezi ;)


    http://o-fata-simpla.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Anca, trece repede dar cu nervi si stres.
      Iti multumesc si te pup!

      Ștergere
  6. This is so beautiful:) Well done Elena:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. Hi!
      The tutorial is done but i don't know how to edit the video :(

      Ștergere

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML