11. Unghii tehnice/ Pentru ca...iepuras :)

by - 11:02

Buna fetelor!
Inca putin si vine Iepurashul. Ce bine ca pentru unii a venit deja. Am sa va arat iepurasii mei pictati pe unghiute si cateva poze in desfasurare. Eu ii ador si ma uit intruna la ei. Sper din suflet  sa va placa si voua. Pentru ca se anunta o saptamana super incarcata am sa va urez de pe acum un Paste fericit alaturi de cei dragi, iubire, sperante si caldura in inimi.Va pupacesc!


Daca vrei sa-mi dai un sfat, sa-mi spui parerea ta sau pur si simplu sa ma saluti nu ezita sa-mi lasi un coment, voi fi foarte bucuroasa sa te cunosc.
Cu drag, Elena S.

You May Also Like

3 comentarii

  1. Wow! That's more than cute;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo!
    Atat de mult imi plac,iar iepurasul e perfect!

    :* :* Roxie T

    RăspundețiȘtergere
  3. really nice!
    check out our blog too :)

    RăspundețiȘtergere